Höst på Mallorca…

Denna veckan har vädret slagit om och blivit något kyligare.
Fram med skinnjackan och stövlarna. Men solen värmer och dagarna stiger temperaturen fortfarande till över 20 grader.

Idag har jag varit på landsbygden och kan bara än en gång konstatera att naturen är den allra bästa källan till lugn och inspiration för mig.
Grönskan, bergen, lugnet och den friska luften.
Just nu sträcker jag ut mig på sängen hemma innan jag ska iväg ut ett par ärenden igen.
Den friska luften gjorde mig trött och också närvarande. Tid att släppa alla tankar och andas frisk luft.

 

image-16image-14image-10

Förmiddagen bjöd på ett mycket givande möte. En ny vänskap och fina samtal.
Dessutom fick jag se en vacker finca som jag hoppas få sälja.
Vi avslutade med att dela en god pa amb oli och café con leche på ett trevligt ställe utmed vägen.

Vackra Mallorca!
Underbara höst!

image-15

 

 

Leave a comment